Zorgtelefoon

Zorgtelefoon en tBureau

tBureau treedt op als leverancier van deze service. De ontwikkelde dienst wordt onder de naam Zorgtelefoon.eu aangeboden. Het doel is om deze dienst zo eenvoudig mogelijk aan te bieden, en partijen zo eenvoudig mogelijk te contracteren. Ten aanzien van AVG en voorwaarden sluiten we maximaal aan op de standaarden die beschikbaar zijn in de sector.

Image

Pijlers

afbeelding3-zorgtelefoon-bereikbaarheid.png

Bereikbaarheid

Participanten zijn altijd eenvoudig bereikbaar op een manier die ze zelf kunnen besturen en waarbij ze geholpen worden met triggers zoals: “Dienststart 17:00”

afbeelding4-zorgtelefoon-inzicht.png

Inzicht

Inzicht ontstaat door rapportage over het rooster, de gesprekken, de plaatsingen. Rapportage over het proces en het resultaat zijn onderdeel van de dienst.

afbeelding5-zorgtelefoon-capaciteit.png

Capaciteit

Specifiek wordt de website voor beschikbare capaciteit en rooster aangepast of gemaakt zodat de informatie toegankelijk is en de informatie actueel.

De virtuele organisatie

Zorgtelefoon is opgezet als een virtuele organisatie waarvan uw organisatie lid wordt. We kunnen verschillende services voorzien binnen deze organisatie en u kunt aan één of meer services deelnemen. Elke gebruiker in de organisatie krijgt een herkenbaar account. Vanuit de accounts en de deelnemende organisaties wordt de service toegankelijk gemaakt. Dus deelnemers en deelnemende organisaties kunnen in de tijd wisselen. Een service activeren doe je door simpelweg in te loggen met je account.

Voor Zorgtelefoon betekent een virtuele organisatie:

  1. Een service, bijvoorbeeld crisisaanvraag afhandelen, heeft een rooster en op een rooster is minimaal 1 persoon actief.
  2. Een service kan gebruikt worden door minimaal 1 organisatie. Er is geen maximum van het aantal organisaties dat een service gebruikt.

Een persoon heeft een account voor de organisatie waarin hij/zij werkt. Er kan ook gewerkt worden met een functioneel account voor bijvoorbeeld een wisseltelefoon.

Image

Functionaliteiten

De verschillende functionaliteiten zijn beschikbaar in een Basic, Advanced en Enterprise variant zodat ook kleine organisaties of individuele huisartsen in het concept kunnen deelnemen. Eenvoud van implementatie en participatie staan voorop.

Aanvullende services

De oplossing van een virtuele organisatie is op vele manieren in te zetten. Een service kan ook ingericht en geleverd worden op het niveau van afdelingen of locaties binnen een organisatie. Dit biedt zeer ruime mogelijkheden binnen één standaard oplossing.

bullet.png

Basic

Functies

  • Persoonlijk Account @zorgtelefoon.eu
  • Persoonlijk 085-nummer
  • Limiet aantal services: 1
  • Inzicht beschikbare services
  • Medewerkers bereikbaar op eigen telefoon
  • Inloggen en uitloggen op een service
  • Optioneel: Speciale mobiele telefoon onder MDM

 

bullet2.2.png

Advanced

Functies

  • Inclusief alle functionaliteiten van Basic
  • PLUS Limiet aantal services: 5
  • PLUS Herinnering “start/einde dienst”
  • PLUS Rapportage gebruik service
  • Optioneel: Speciale mobiele telefoon onder MDM
tBureau Benchmark

Enterprise

Functies

  • Inclusief alle functionaliteiten van Advanced
  • PLUS Limiet aantal services: onbeperkt
  • PLUS Alarmcentrale Back-up 7x24
  • PLUS Lid zorgvernieuwersnetwerk / gebruikersadviesraad
  • PLUS Medewerkers bereikbaar op PC/Laptop
  • PLUS Speciale webpagina voor de service: Project
  • PLUS Inzicht meldingen
  • PLUS Rooster online beschikbaar
  • PLUS Ruilen van diensten
  • PLUS Rapportage gelopen diensten
  • Optioneel: Speciale mobiele telefoon onder MDM
tB2019 logo kleur wit